|
Navigation : Forum - Upload Center |
|
|
|
|
|
View Full Version : Admin "Morpheus" heel ziek. Satty 17-12-2006, 10:41:09 Hallo Sat Vrienden, Onze zeer gerespecteerde Admin "Morpheus" heeft twee hartaanvallen gehad. Wij van FunFiles willen hem een leuk cadeau sturen, om hem te laten weten dat FunFiles aan hem denkt. Je kunt je bijdrage storten op mijn paypal: VonenRon@hotmail.com Ook als je een leuk cadeau in gedachten hebt laat het hier dan weten.;-) Ik hoop op heel veel reacties!!!!:-D Vriendelijke groeten, Satty. ghamdan 17-12-2006, 16:43:32 We have to Ask Allah (GOD) and pray to him for our friend Morpheus to recover and be in good health TeQuilla 17-12-2006, 23:16:47 Hoi ik zou best wel wat willen bijdragen maar een heleboel mensen, Weten niet met paypal om te gaan. Is er geen optie van een bank of giro nummer. En dan onder vermelding van bv : bijdrage voor morpheus ?? eventueel met Vermelding van nick ?? Verder wens ik hem en zijn directe omgeving veel sterkte en dat alles toch nog, Voorspoedig gaat en dat het nieuwe jaar er weer goed voor hem uit gaat zien. MvG Ron AkA TeQuilla Satty 17-12-2006, 23:27:01 Tuurlijk kan dat;-) Ik stuur je ff een pm. Satty. TeQuilla 18-12-2006, 15:00:16 bij deze verstuurt en bedankt voor je PM ;) komt goed allemaal.. MvG Ron. Advertisement
|