|
Navigation : Forum - Upload Center |
|
|
|
|
|
View Full Version : multiprogrammerare : Hjälp sigge 06-03-2007, 09:10:54 Har precis köpt en multiprogrammerare från adteknik... Skulle behöva hjälp med att programmera titaniumkort och silvercard... Hämtar hem koderna från dream-pirate... Laddar hexfilerna och eepromfillena.. när jag är klar står det att kortet är programmerat utan problem... Men när jag lägger in kortet i mottagaren hittas inte kortet i cardmenu... vad gör jag för fel? tacksam för svar armando02 22-03-2007, 17:23:27 Har precis köpt en multiprogrammerare från adteknik... Skulle behöva hjälp med att programmera titaniumkort och silvercard... Hämtar hem koderna från dream-pirate... Laddar hexfilerna och eepromfillena.. när jag är klar står det att kortet är programmerat utan problem... Men när jag lägger in kortet i mottagaren hittas inte kortet i cardmenu... vad gör jag för fel? tacksam för svar Kanske du har inte rätt cam för att läsa kortet det beror på vad du har för resiver .... Har du dreambox så kan det bli svårt att den läser direkt från slot ???8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-|8-|8-|8-|8-|8-| Advertisement
|